İade ve Teslimat koşulları

Sipariş Aşaması

Müşterilerin sipariş verirken herhangi bir soru veya endişelerinin olması veya daha önce verilen bir sipariş hakkında bilgi almak istemeleri halinde, info@kocakari.com.tr adresinden e-posta ile bizimle irtibata geçebilirler. En hızlı hizmet için müşterilerin sipariş numaralarını hazır bulundurmaları tavsiye edilir.

 

Sipariş İptali

Bir siparişin iptal edilmesi durumunda, müşteri, iptalin sebeplerinin açıklandığı bir e-posta alacaktır. Müşterilerden iptal edilen herhangi bir sipariş için ücret alınmayacaktır. Müşteri, yeni bir sipariş vermek istemesi veya iptal edilen sipariş ile ilgili herhangi bir sorusu olması halinde, info@kocakari.com.tr adresinden e-posta ile bizlerle irtibat kurabilir.

 

Teslimat Koşulları

 

Siparişim ne zaman gelir?

 

Siparişiniz belirtilen kargo teslimat süreleri kapsamında, olağan dışı bir durum, olay gerçekleşmediği takdirde 2-3 iş günü içinde kapınızda olur.

 

Siparişimin teslimat adres bilgisini değiştirebilir miyim?

 

Siparişinize ait teslimat adres değişikliği talebinizi info@kocakari.com.tr e-posta adresimize müşteri hizmetlerimiz ile görüşme sağlayarak iletmenizi rica ederiz. Siparişleriniz aynı gün veya takip eden iş günü kargolandığı için bu değişikliğin en kısa sürede tamamlanması gerekmektedir.

 

Siparişim adreste bulunmadığım zaman gelmiş ve not bırakılmış ne yapmalıyım?

 

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde iletişime geçmemeniz durumunda, Kargo firmalarının işleyişi siparişinizin otomatik iadeye dönüşmesi şeklindedir. Kargo notu size ulaştığında, otomatik iadeye dönüşmemesi için Kargo firmasıyla veya info@kocakari.com.tr Müşteri Hizmetleri ekibiyle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.

 

Kargo Bilgileri

 

Anlaşmalı kargo şirketi MNG Kargo’dur.

 

Siparişler, iş günlerinde kargoya verilmektedir. 

Pazartesi-Cuma günleri arasında (resmi tatiller hariç), siparişlerin verilme sırasına göre işleme alınmaktadır.

Cumartesi ve Pazar günleri verilen siparişler bir sonraki iş gününde işleme alınacaktır.

Kargo teslimatı 09.00- 18.00 saatleri arasında yapılmaktadır.

 

Siparişinizin teslimat durumuyla ilgili her türlü sorunuz için info@kocakari.com.tr adresimize e-posta göndererek bize ulaşabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

 

Siparişim Kaç Günde Kargoya verilir?

 

Siparişinizi takiben 2 iş günü içerisinde ürününüz tarafınıza iletilmek üzere kargo şirketine teslim edilir. Siparişlerinizin çıkışı İzmir, Konak depomuzdan yapılmaktadır.

 

Yurtiçi Kargo teslimat süreleri:

 

- İzmir’den 600 km mesafeye kadar taşınacak gönderilerin minimum 1, maksimum 3 iş gününde müşteri adresine ulaştırılması hedeflenmektedir.

 

- İzmir’den 600 - 1200 km mesafe arası taşınacak gönderilerin minimum 2, maksimum 4 iş gününde müşteri adresine ulaştırılması hedeflenmektedir.

 

Fakat Cumartesi ve Pazar günleri ve Resmi tatil günlerinde Kargo şirketleri teslimat yapmamaktadır.

 

Not: Bulunduğunuz bölgenin kargo sistemi sebebiyle ürünün tarafınıza ulaşmasında farklılıklar olabilir. Mücbir sebeplerden dolayı (kar, sel, kasırga ve ulaşım güçlüğü yaratan diğer durumlarda) paketinizin ulaşmasında gecikmeler yaşanabilir.

 

 

İade Koşulları

 

www.kocakari.com.tr aracılığıyla sipariş vermiş olduğunuz ürün veya ürünlerin teslim  alındıktan sonra herhangi bir sebeple iade etmek istediğinizde aşağıdaki prosedürler uygulanmaktadır.

 

İade talepleri ancak kargo sürecinde yaşanmış olan aksaklıklar sonucu üründe veya yanlış ürün gönderimi gibi durumlarında kabul edilmektedir.

 

1.Ürün ambalajı zarar görmemiş ve kullanılmamış olmalıdır.

2.İade işlemlerinde ürünler, orijinal faturaların nüshalarıyla birlikte iade sebebini açıklayıcı bir yazıyla tarafımıza gönderilmelidir.

3.Yurtiçi Kargo şirketi ile iade edilecek kargo gönderilmelidir.

 

Sipariş teslim alınma tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade talebinizi info@kocakari.com.tr mail adresi aracılığıyla Müşteri Hizmetlerimize iletmeniz gerekmektedir. İade ürünleriniz anlaşmalı kargo firmamız, Yurtiçi Kargo ile tarafımıza ulaştırılmalıdır. İadeniz firmamıza ulaştıktan sonra müşteri hizmetlerimiz sizlerle iletişime geçerek en kısa sürede iade işlemini tamamlamaktadır.

 

İade işlemlerinde dikkat edilmesi gerekenler:

 

İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kayıtlı e-posta adreslerinize bilgilendirme e-maili en kısa süre içerisinde iletilmektedir.

 

İadenizin onayına istinaden tarafınıza kayıtlı iletişim numaranızdan ulaşım sağlanarak bilgilendirme yapılır ve ürün bedeli hangi ödeme tipini seçtiyseniz aynı şekilde 7 iş günü içerisinde tarafınıza iade edilir. Kredi kartlarıyla ilgili yapılan iadelerde, banka sistemleri arası iletişim süresi olduğundan, iade edilen tutarın kartınıza yansıması 2 ile 5 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir. Ücret iadenizin hesabınızda görünmemesi durumunda öncelikli olarak bankanızla görüşmenizi tavsiye ederiz.

 

Siparişinizi kargo firmasından teslim alırken mutlaka paketler açılarak bakılmalı ve herhangi bir problemde ( kırık ürün, eksik ürün, ambalajı yırtık ürün vs. ) kargo firmasına tutanak tutturularak ürünler tarafımıza kargo firmasıyla gönderilmelidir.